Regulamin serwisu

§1. Postanowienia ogólne

  1. Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania ze strony internetowej prowadzonej pod adresem https://echosense.pl należącej do Echo Sense Sp. z o.o. z siedzibą w Stalowej Woli przy ul. Eugeniusza Kwiatkowskiego 9, 37-450 Stalowa Wola, wpisanej do Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0001199133, NIP 8652590799, REGON 542532409.
  2. Kontakt z Usługodawcą możliwy jest pod adresem e-mail: kontakt@echosense.pl
  3. Korzystanie z serwisu oznacza akceptację niniejszego Regulaminu.
  4. Regulamin jest udostępniony na stronie w sposób umożliwiający jego pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie.

§2. Zakres usług

  1. Usługi oferowane za pośrednictwem strony mają charakter informacyjny lub transakcyjny w zakresie określonym przez Usługodawcę.
  2. Serwis umożliwia zapoznanie się z ofertą Echo Sense Sp. z o.o. oraz dokonanie płatności za oferowane produkty lub usługi za pośrednictwem zewnętrznej bramki płatniczej.
  3. W ramach strony możliwe jest również zapisanie się do listy kontaktowej lub newslettera po wyrażeniu dobrowolnej zgody.

§3. Warunki korzystania z serwisu

  1. Użytkownik zobowiązuje się do korzystania z serwisu w sposób zgodny z obowiązującym prawem, dobrymi obyczajami oraz postanowieniami niniejszego Regulaminu.
  2. Użytkownikowi zabrania się dostarczania treści bezprawnych, w tym w szczególności obraźliwych, wulgarnych lub naruszających prawa osób trzecich.
  3. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za przerwy w działaniu serwisu wynikające z przyczyn technicznych niezależnych od niego.

§4. Płatności

  1. Płatności dokonywane są za pośrednictwem zewnętrznego operatora płatności. Szczegółowe dane i regulamin udostępnione są Użytkownikowi przed dokonaniem płatności.
  2. Echo Sense Sp. z o.o. nie przechowuje danych kart płatniczych ani innych poufnych danych dotyczących płatności.
  3. W przypadku problemów z płatnością Użytkownik powinien skontaktować się z Usługodawcą pod adresem kontakt@echosense.pl.

§5. Realizacja zamówienia

  1. Zamówienia składane za pośrednictwem strony są realizowane po zaakceptowaniu płatności przez operatora płatności Przelewy24.
  2. Termin realizacji zamówienia wynosi do 7 dni roboczych, chyba że w treści opisu danej usługi lub produktu wskazano inaczej.
  3. W przypadku usług elektronicznych (np. dostęp do platformy, konsultacji online itp.) następuje to natychmiast lub niezwłocznie po otrzymaniu potwierdzenia płatności.
  4. W razie opóźnień w realizacji zamówienia Usługodawca niezwłocznie powiadamia Klienta drogą elektroniczną.

§6. Odstąpienie od umowy

  1. Klient będący Konsumentem ma prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy lub od dnia wydania rzeczy.
  2. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy Klient powinien przesłać oświadczenie o odstąpieniu na adres e-mail: kontakt@echosense.pl lub telefonicznie.
  3. W przypadku odstąpienia od umowy dotyczącej produktu fizycznego, Klient zobowiązany jest odesłać zamówiony produkt na adres: Echo Sense Sp. z o.o., Eugeniusza Kwiatkowskiego 9, 37-450 Stalowa Wola. Zwrot powinien nastąpić nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
  4. Wzór formularza odstąpienia od umowy dostępny jest jako załącznik do niniejszego Regulaminu.
  5. Prawo odstąpienia nie przysługuje w przypadkach przewidzianych w art. 38 ustawy o prawach konsumenta, w szczególności przy:
  • świadczeniu usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta;
  • dostarczaniu treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta i po poinformowaniu go o utracie prawa odstąpienia od umowy.
  1. W przypadku skutecznego odstąpienia, zwrot płatności następuje w terminie do 14 dni od otrzymania oświadczenia o odstąpieniu, tą samą metodą płatności, jakiej użył Klient.

§7. Reklamacje

  1. Klient ma prawo złożyć reklamację dotyczącą działania serwisu, płatności lub realizacji zamówienia.
  2. Reklamacje należy składać drogą elektroniczną na adres: kontakt@echosense.pl, podając imię, nazwisko, adres e-mail oraz opis problemu.
  3. W przypadku reklamacji dotyczącej produktów fizycznych, produkt należy odesłać na adres: Echo Sense Sp. z o.o., Eugeniusza Kwiatkowskiego 9, 37-450 Stalowa Wola. Do przesyłki należy dołączyć opis wady, dane kontaktowe oraz potwierdzenie zakupu (np. numer zamówienia lub kopię potwierdzenia płatności). Koszty przesyłki reklamacyjnej ponosi Klient, przy czym w przypadku uznania reklamacji, koszty zostaną zwrócone.
  4. Reklamacja jest rozpatrywana w terminie do 14 dni roboczych od daty jej otrzymania.
  5. W przypadku, gdy reklamacja nie zawiera wskazanych niezbędnych informacji, Usługodawca może zwrócić się do Klienta o jej uzupełnienie, a termin rozpatrzenia reklamacji liczony jest od momentu jej uzupełnienia.
  6. O wyniku rozpatrzenia reklamacji Klient zostanie poinformowany drogą elektroniczną.

§8. Ochrona danych osobowych

  1. Dane osobowe Użytkowników przetwarzane są zgodnie z zasadami określonymi w Polityce prywatności, dostępnej na stronie internetowej.
  2. Użytkownik ma prawo dostępu do swoich danych, ich poprawiania, żądania usunięcia oraz ograniczenia przetwarzania.

§9. Postanowienia końcowe

  1. Usługodawca zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w niniejszym Regulaminie.
  2. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy prawa polskiego, w szczególności Kodeksu cywilnego oraz ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
  3. Regulamin obowiązuje od dnia jego opublikowania na stronie internetowej.

Załączniki: